Gizemmmmmmkync Kızlar merhaba. Yumurta toplama işleminden 4 gün sonra adet oldum ve yarın hastaneye gideceğim adetin 2. Günü olduğu için sizin nasıl olmuştı
Deletedmom5 Gizemmmmmmkync erken olmak normalmiş ama cnm doktorum söylemişti hem daha iyi için temizleniyor
Gizemmmmmmkync Deletedmom5 işte 13ünde randevum var o zamana kadar hap kullancam 13. De belli olacak transfer zamanı