Elifaysu neden yenmesin gayet tabi yenir. ben yedim ilk gebeliğimde.leke çıkar diyor insanlar ne garipler ya kim uydurmuş bunu ne kadar batıl saçma sapan.yok Gül koklama derler inat ederek kokladım Oğlumda hiçbişi yok Allah’a çok şükür canın istiyorsa ye tabiki