Kızlar 34 haftalıgım son adet tarihimi çok iyi biliyorum fakat doktorum 4 aydır hep bebek 2 hafta önden gidiyor bas gövde ayaklar normal diyo bugün kontrol vardı 2700 kilo dedi 36+2 gözüküyor dedi sezeryan zaten 2. Gebeliğim ne olacak gün verecek misiniz dedim vermedi 10 Kasım’a randevu aldım tekrar suyun gelirse bebek hareketlerinde azalma olursa agrıların olursa gel dedi su an 36 diyorsanız 2 haftaya Doğum mu olacak dedim birsey demedi Ya ultrason hatası ise dedim olabilir diyo ciğerleri gelişmemiş olursa dedim su an birsey diyemem dedi kafam cook karışık ne yapmam lazım şimdi agrım suyum olmazsa ne kadar beklemeliyiz ki bilmiyorum ama 4 aydır hep 2 hafta illerde dedi hep hep mi yanlış olur yanı devlete giriyorum özelin cihazı farklı mıdır acaba bilmiyorum