Herkese selam. Kronik kansızlığım var kızlar. Hamilelikten öncede şimdide ne yaptıysam düzelmedi. 37. Haftamdayım, doktorum bugün anestezi doktoruyla görüştürdü iki ünite kan hazır bulundurmak gerekli dedi. Normal doğum yapma şansım yok mu acaba. Var mı böyle bir durum yaşayan??