ecmelece Merhabalar 30. Haftama girdim ve rahmimde ağrılı batma şeklinde baskı hissediyorum. Benzer durum yaşayan var mı? Bir de gyno lomexın sonrası yanma ve ağrı yaşayan oldu mu ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🙏🏻