A2407E Merhabalar Anne adayları Pendik Medipol hastanesine gidip memnun olduğunuz doktor var mı acaba? Doktorlar mesai saati dışında doğuma girmiyor diye duydum herbiri için geçerli mi acaba? Giden tecrübe eden arkadaşlardan fikir almak istiyorum ☺️
esraizmirli A2407E ben saadet ünsala gidiyorum çok memnunum evet doktorlar mesai saati dışındaki doğuma girmiyolar veznede ücret karşılığında gelir diyolar ama gelmiyolar aklınızda soru işareti kalmasın oraya gidipte memnun olmayan kimse duymadım içiniz rahat olsun yani ☺️
A2407E Teşekkür ediyorum ancak doktorun tlf nu paylaşması çok önemli yani kimden duyduysam doktoruyla iletişimde.İnşallah sıkıntısız olur herşey 🤲🏻