Kızlar Allah izin verirse bayramda 38 haftalık oluyorum normal Doğum görünüyor bakalım bi aksilik olmazsa . 4 yıldır her bayram ilk gün eşimin akrabalarını gezeriz 7 kapı falan dolaşırız şikayetçi değilim akrabaları da severim ama o haftada bu gezme işi nasıl olacak düşünüyorum 🤔 Doğum olursa yırttım ama ya olmazsa ne ederim ben şimdiden 15 dakika yürüsem yoruluyorum ... eşime açamıyorum bu konuyu konuşsam mı bilmiyorum 🤷♀️