😂😂 ah öyle hemen filmlerdeki gibi olsa keske. Suyun patladimi hiiic panik yapma dogurmazsin eger 3. veya 4. hamileligin degilse. Güzelce dusunu al üstünü basini hazirla sallana sallana git hastaneye. Arada sanci gelmesi normaldir doguracaksin cünkü 😄. Bizim gelin suyu geldikten iki gün sonra dogurdu mesela maasallah turp gibi kizida kendiside. Benim suyumu ebe ikisindede dogumda patlatti yarim saat sonra bebek geldi. Hic telasa girmeye gerek yok canim, panik yaptikca kasilirsin ve kasilirsan acilman zor olur. Nefesini sakin sakin al ver rahatlatir o seni 😊