Dun 35+0 oglumla kavusma anım ıkncı gebelıgım 1haftadır agrılarla yattım hastanelerde ama oglum daha fazla duramadı ve geldı dun gece 1 30da çapa devllette dogum yaptm spınal sezaryan oldum şuan kuvezde yatyo hıc goremdm ama olsun test verdım onu bekliyorum guzel seyler ınsallah sutumde gelır biranonce