Knme 31+3 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim dün gece aşırı sancım oldu kızlar bugün hemen doktora gittim bebeğimin ters olduğunu öğrendim ilk doğumum sezeryandı zaten ters olması gelişimi etkilerim sormayı unuttum çünkü 1 haftadır hiç kilo almamış geçen haftada 2kiloydu bu hafta da 2 kilo doktorum beslenmenize dikkat edin dedi böle bi durumu yaşayan varmı
Secil_zeynep Knme benim ilk kızım tersti o yüzden sezeryan oldum ama kilosunu haftalık alırdı şuan kaç kilo bebeğiniz çok mu küçük
yigitinannesi0820 Benımde 37+3 gunluk olduk ama 1 haftadır kılo almıyor eger salıya kadar kılo almazsa dogum baslatılıcak dedı doktor. degısırmı salıya kadar kılo bilemiyorum
yigitinannesi0820 Ben evde yogurdumu falan yapıyorum meyve vs cok seviyorum ıstahlı bırıyım de doktor vıtamın ılaclarını kullanmıyorsan kılo almıyordur dedı
Knme @gul9686 bu hafta biraz rahatsızdım yiyemedim bir şey bağırsaklarım bozulmuştu acaba etkisi olmuşumdur her sabah 2 yumurtamı mutlaka yerdim bu hafta yiyememiştim etki eder mi akşam porsiyonu küçültmüştüm iştahsızlık vardı
gul9686 Knme evet canım ondandır 😊 kilosu iyi bence bebeğin ama bu hafta kilo almaması iyi değil tabi. Bu hafta üc gün kırmızı et ye iki gün balık ye bi gün kuru fasulye bi günde Kıymalı yeşil mercimek yemeği ye. Yemeklerinin yanına da tarhana corbası yap. Her sabahta kasarını ve yumurtanı ye mutlaka alır inşallaah😘
Knme @yigitinannesi0820 sürekli kullanıyorum aslında vitamin ilaçlarını meyvede yiyorum mutlaka ama neden almamış anlamadım endişelendim
Knme @Secil_zeynep küçük değil aslında 31 haftalık 2 kilo şu an bir haftadır sabit kilo almamış 30. Haftada da 2ydi normal mi acaba bu hafta biraz rahatsızdım bağırsaklrım bozulmuştu hemoroid sorunu oluştu kabız yapan yiyeceklerden uzak durdum o etkiledi büyük ihtimalle diye düşünüyorum
Secil_zeynep Knme kilosu normal zaten son ay bebek bir kilo alıyor belki bu hafta öyle olmuştur ama takılma bungünlerde yemene dikkat et yeter
Kubravci Knme tamam da ne var bunda ben anlamadim. Cok dogal bisey her cocuk bas assagi olucak donucek siye birsey yok ki. Benim ilk kizim hep basassgiydi 40 haftaya kadar dogumum da kendiliginden basladi ama mecburi sezeryana oldum nabzi dustugu icin. Simdi 2.ye hamileyim sizin ki gibi ters. Ters olmasi sknti degil zaten sezeryan dogum yapicam. Sagliginda bi problem olmadigi surece gelis sekli sizi strese sokmasin bence icinizi rahat tutun saglikla dunyaya gelsinlerde nasil geliyorlar sa oyle gelsinler.
Snm2020 Kuruyemiş , meyve ,yumurta özellikle öneririm.ben bunları fazlaca yediğim için bebek iri böyle giderse sezeryana alırım dedi doktorm normal istediğim için hepsini aza indirdim kilosunu kontrol altına almaya başladm.😇38+6🥰
Pembeli Benim 39. Hafta ve bebeğim hala ters gelişimi hiç bir şekilde etkilemez canım için rahat olsun hep önden gidiyor haftası hatta doktor yediklerine biraz dikkat et bebek dönse bile bebeğin kilosundan dolayı normal doğum olmaz dedi