Merhaba kızlar ben 2 hafta önce düşük yaptım ama kürtaj yapmadılar yazmıştım sizlere suni sancıyla doğırdum 2.5 aylık bebeğimi öyle zorduki rabbim kimseye yaşatmasın,😔bunarada eşim polis ve görevde annem ve babam yanımda oldu bu süreçte cok zor bir durum 6 saat sancı cekmek acılar. gene 1 hafta sonra doktora gittim bana magvital verdi magnezyum ilacı yani onu o gün değil diğer gün kullandım ve nefes darlığı kalbimde sıkışma oluştu boğazlarım kurudu . Acile gittik hemen serum verdiler biraz iyi oldum ama kanımda enfeksiyon cıktı . Bana antibiyotik verdim gene bir tane ordaki doktor şaşe şeklinde suya atılan diğer gece onu attım 1 bardak sudan 3 yudum içyimgene fenalaştım ve acildeydim.😔 serum ve hava verdiler ama cok iyi olmadım.gecti 2-3 gün dün gece gene nefes darlığından ayrıca bu sefer kalbimin ağırmasından doktora gittim. Beni kan tahlileri cıkana kadar beklettiler hakkımı helal etmiyorum ben orda can mücadelesi veriyorum alalhım yarabbim devlet hastanesi böylE işde özel Olsa karsta gidecğim oda yok ! . Neyse geldi doktor ekg vs cektiler kan ve idrarda enfeksiyon var dedi beni yolladı nefesim düzelmemişti tam 😔 eve geldim inanır mısınız . Dua açtım öyle uyudum . Bana kardiyolojiye git dedi yada psikiyatri ye bende sabah devlette randevu olmadığı için Kafkas Üniversitesine gittim . Ekg sonra kan testler gene sonuçlar temiz sadece kalbim hzlı atıyor.bana dahiliye git dedi rica minnet dahiliyede sıra yok konuştum doktorla baktı ama birşey yoktu. Psikolojik olabilr dedi enfeksiyon seni bu kadar etkileyecek sekilde değil dedi .Suni sancı içindeki maddeden de olabilr kolay değil dedi. Bende napayım dedim gittim gene sıra aldım psikiyatriye onunla konuştum. Oda bana sakinleştirici verdi kızlar öyle korkuyorum ki yan etkileri var onunda gene birşy olacak diye şükür ediyorum ama o kadar korkuyorum ki anlatamam 😔 napacam hiç bilmiyorum sizler de böyle olay yaşayan varmı allah rızası için bir fikir verin suandada evdeyim ilacı içmedim daha ama yemek de yiyince şişiyor gibi hissediyorum yemiyorum 😔 75 kiloyum suan benim için rabia sarıcı için bir fatiha okur musunuz yada öyle tuhafımki eşimde yanımda yok 😔 takmıyroum diyorum ama olmuyor