gul765 kuzum lütfen destek al, günahtir yazıktır bu yavrucaga. Hem ona hem sana hem butcene herşeye zarar. Ne yap et bırak yavaş yavaş iki paket nedir. Eşim de bu kadar içiyor ağzına çikolata kahve abur cubur eksik etmiyorum sırf daha az içsin diye. İşe yarıyor daha az içiyor. Ama komple bırakmasını istiyorum sağlık sorunları başladığı için. Tüm duygularinla birleşmiş bir aliskanliktan kurtulmak için mutlaka destek almak lazım bence canım, kalıcı bir bırakma olması için. 😔🌼🌼