Nuraliyeva99 Merhaba kizlar. 37+5 haftaligim son 2 gunde ishal sorunum var.Aranizda bu durumu yawayan varmi?ve bunun icin ne cozumu onere bilirsiniz? Bide dogumun yaklawdiginin habercisi ola bilir diyolar ne kadar dogru bilen varmi?
gokcek07 Nuraliyeva99 son haftalarda ishal çok normal, bağırsaklar kendini temizliyor, vucut doğuma hazırlığa geçiyor bende 37 den beri yaşıyorum 39 dayım hala var, RABBİM hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin
gokcek07 Nuraliyeva99 yani pek de birşey yapmıyorum bol bol su içiyorum, ishale iyi gelecek şeyler yiyorum ama ne yaparsanız yapın son haftalar oldukça normal, yine de isterseniz doktorunuza bi danışın