Eymen71 Yildizisik canım prilam dıye ılac var doktoruna sorup kullanabılırsın ben onunla duruyorum 16 haftalıgım basından berı kullanıyorum
Tazeanne0 Yildizisik düzgün beslenince olmuyor aslında bulantı yani en azından hafifliyor ama genede leblebi öneririm bulantılarımı knunla bastırıyorum yada maden suyu