SerpilAVCI Yuyaal ben ilk bebeğim de ilk önce aptamil kullanmıştım ama beğenmedi bebeğim,sonra SMA diye bir marka kullanmıştım onu çok seviyordu , bazen bebekler kendisi seçiyor canım mamasını
Yuyaal Çok teşekkür ederim bende prematüre olduğu içim aptamil aldım şimdide çok içmeyince acaba beğenmedi dedim sma aldim ama daha başlamadım