nisanmaral Rmznumut ben yazın kontrole Ayşe Yeşim hanıma gitmiştim, memnun kaldım. Sonrasında devam edemedim, farklı şehirdeyim ama orda olsam hep ona giderdim kesin.
isilayaslan32 Baran bey çok iyi diyorlar bn özele gidiyorum ama eğer devleti tercih etseydim baran bey olabilirdi