Sancın var canım, taco 80 gösteriyor.Bende 90 çıktığı da olmuştu ama düzensiz diye doktorum eve gönderdi. Seninki düzenli de gelmiş. Benim kuzenim bir gün acile gittiğinde tacosu 60’tı hemen doğuma aldılar ama o sezaryen istiyordu. Bence bu doğum sancısıdır ama tabi doktor değilim 😅