Bugün kontrole gittik 39+3 haftalığız ama nst de gram sancı çıkmadı bizimkinin gelmeye niyeti yok doktor da 40 hafta sonrasındaki risklerden dolayı bekleme taraftarı değilim dedi. Ptesi yatış yapıp suni sancı başlayalım dedi bizde Cumartesi olsun dedik 39+4 ken yani yarın suni sancı ile doğum başlatılacak covid testi ve kan testleri verdim. Hafta içine ertelemek istersen bana yaz dedi 😕 korkuyorum ama beklemekte istemiyorum artık … suni sancı ile doğum yapanlar sizce korkmalı mıyımmmmmm😭😭