Merhaba henüz 36.haftamda gece 03.45 sularında suyum geldi. Biraz bekledikten sonra sabah 07.00 gibi geldik hastaneye muayene etti ebe ama henüz açıklığım yoktu. Daha sonra nst de sancım görünmedi. Doktorum yatış verdi hemen serum taktılar ve akciğer geliştirici iğne yaptılar. Birde magnezyum başlattı doktor serum olarak o da gidiyor. 48 saat böyle kendi sancını bekleyelim olmazsa suni sancı vereceğim dedi. Böyle şeyler yaşayanlar var mı benim güzel kızım henüz çok küçük🥺 inşaAllah yoğun bakıma almazlar🤲🏻 Duanıza muhtacız🙏🏻