Aslihan16 Arkadaşlar merhaba detaylı ultrasonda su fazlalığı çıktı riskleri de varmış biraz diyet yapmam lazımmış nasıl oluyor bunu yaşayan anneler elbet vardır fikir olsun hepimize teşekkürler şimdiden…
pitircik2021 Aslihan16 benim bi arkadaşımda çıktı diyetisyen kontrolünde devam ediyor şuan. Siz kaç kilo aldınız şimdiye kadar?
1PrensAnnesi Aslihan16 hamur işi şekerli tüketim ve ekmeği azaltın hatta kesin mümkünse evde bile olsa düzenli 30dk yürüyün düzelir yoksa zor bi süreç sizi bekler ve kilo almamaya çalışın su fazlalığı kilodan da oluyo
Tugce1450 Aslihan16 benımde suan suyum fazla ama benım su fazlalıgım 30.hftada dendı o haftaya kadar suyum herseyım normaldi ve maglesef seker cktı, bu su fazlalığı falan genelde sekerle ılıgılı oluyor suan 31+5 im dıyet le düşmedi insulın baslıycz ve ben sadece 6kılo aldım fazla kıloda alamama ragmen boyle oldu hayırlısı artık
Canan1104 Aslihan16 benimde fazlaydı 26 haftalığım su an. Beyaz ekmeği bıraktım meyve ve tatlıyı bırak suyun düşüyor canım. Meyve canın isterse bile çok çok az ye 1 ay bu şekilde yap düştüğünü göreceksin. Bende burdan okuyup yapmıştım çok şükür ise yaradı umarım sende de yarar korkma🙏
Aslihan16 pitircik2021 maalesef 10 kilo aldım kordon boğazına dolanır diye korkuyorum benimde dikkat etmem lazım şeker yüklemesi yapılacak iki hafta sonra ve sürekli şekerimi ölçmemi istedi
pitircik2021 Aslihan16 yani canım çok geçmiş olsun. Bence sen şekerin var gibi beslen ki bir yan etkisini görme. İstanbul’da yaşıyorsan Zeynep Kamil de doktorlar kendileri veriyor diyet listesi aslında eğer istanbuldaysan doktor önerebilirim.
Aslihan16 pitircik2021 sağol canım anladığım kadarıyla şeker ölçümü yaptıktan sonra verecek hayatım boyunca sadece hamilelikte rahat rahat yerim diyordum doktor yasak koydu şimdiden 😔🤷🏼♀️
Deniz-67 Benımde detaylı da suyum fazla cıktı bebek iri dedi bana dr makrna pilav ekmek hamur işi meyve yasak dendı suyum 24,5 oldu Sınır zaten 25 dı erken Doğum olır dedı suan 32 olduk ama suan hastanedym sancım oldu durdurlr pazar cıkcaz ınsallhh
Aslihan16 Deniz-67 şükür canım zamanında gelsin inşaallahh sen yemeni düzelttiğin halde mi böyle oldu
Tgbab Aslihan16 canım malesef aynı şekilde hamilelikte sınırsız herşeyi yicem diyordum malesef suyum fazla çıkmıştı benimde. Meyve yasakladı bnaa doktorum tatlı ve hamur işide yemeyeceksin demişti.
Aslihan16 Tgbab aynı şeyleri bana da dedi siz kaç haftalıksınız şuan hayır alıştım güzel yemek yemeğe acıkıyorum sürekli 🧐 sen nasılsın
Tgbab Aslihan16 ben 31 deyim şekerden şüphelenmişti şekerim normal çıktı ama yinede dikkat etmem gerekiyormuş
-Ozlemcelik388 Benimde 16 haftalık iken doktorum Su fazla dedi ( önceki gebeligimdede su fazlalığı sebebi ile erken doğum yaptım kaybettim farklı doktordu) meyve tatlı pilav şekerli yiyecekler puskuvut muz kavun gibi şeyler yasak şimdi 19+2 haftaligiz 9 Kasım’da kontrol var. Kan tahlili ile şekere bakıldı ama temiz cikti. Diyette düzelme varmı bilmiyorum 😔 9 Kasım’da ogrenecem.
Aslihan16 -Ozlemcelik388 rabbim inşaallah yaşatmasın böyle birşeyi sağlıkla kucaklarımızı alalım bebeklerimizi 😞
-Ozlemcelik388 Aslihan16 aminn 🙏🙏 önceki doktorumun tercubesizligidi diyet uygulansa normale döner mis ama hiç böyle birşey demedi bana
Tugce1450 Aslihan16 yanı kılo alamama ragmen mesela sekerım cktı ve bebek ıkı hafta onden gıdıyor, kıloylada alakalı degıl ıste bırzdaa hersey olucagndan mglsf