socialmom0 Merhaba arkadaşlar 12+2 deyim uzun zamanıdır ağzımda sürekli şekerli bi tat var ve hiç geçmiyor su bile içsem şekerli geliyor sizce geçici bişey mi veya herhangi biseyi eksik mi yapıyorum
okroya Saçma bi şekilde bende de oluyor sanki tatlı yiyorumda boğazımda bi yerde bekliyo gibi oluyo aynı ve hiç geçmiyo
socialmom0 okroya aynen canım bende tatlı yemiyorum veya tatli şeyler ama geçmiyor ve ne yesem tadını alamıyorum
edaelifokmn Geçici birşey canım bende aşırı bulantı ve kusma yaşadım ondanmı bilmiyorum ama sanki şerbetli su içiyordum