O kadar kötü bir hastane ve deneyimsiz doktorlarla dolu ki .. sadece kovid için açılmış olduğu çok belli. Kimse bir şey bilmiyorum orası oraya gönderiyor gönderdiği yer ben bilmiyorum diyor . Keşke baştan söyleselerde pandemi hastanesi olduğunu kimse yormaz kendisini 🤷🏻♀️