Bende 36 haftalik oldum cuma hic hissetmedim doktora gittim nstde ultrasonda hersey normaldi ama yinede 3 tane destekleyici serum verdiler acayip sertlesme var tas gibi oluyor karnim hareketini algilyamiyor insan bugün biraz daha harekentlendi ben cok korktum ihmal etmeyin