Inci20192021 sezeryan süreci nasıl peki? Belden mi uyu tutuyorlar? His oluyor mu ne kadar sürüyor? Yani bazı terimlerini anlayamıyorum Almanca, o yüzden de korku var içimde . Bana yardımcı olucak eşim dışında kimse yok malesef, ailem türkiye de 😔😔 hastaneyi aradık refakatçi de almıyorlarmış pandemi den dolayı, eşim sadece ilk gün girebilecek. Kendimi çok yalnız hissediyorum yani, bu konuyla ilgili bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim gerçekten, teşekkür ederim 🙏