Arkadaşlar bu yazıyı benim gibi olup hamileliğini kendine zehir edenler için yazıyorum.ikili testimde orta risk çıktı ve doktor burun kemiğini göremedim dedi. Bana zehir olan günler başladı . Ne yedim ne içtim bilmiyorum evde çoçuklarım var onlarla bile ilgilenemedim. Nifty testi yaptıralım dedi yaptırdım. Sonuç 17 gün bekledikten sonra “Anne kanında yeterli DNA ulaşılamamıştır” dendi.Ben sonuç beklerken şok oldum.Arkadaşlar doktor tercihi çok önemli ben hemen doktor değiştirdim.Riskli gebelik Uzmanı ve Pr doktora gittim.doktorum bana burun kemiğinin bi kıstas olmadığı söyledi ve yok denen burun kemiği ve burun renkli ultrasonda kocaman belliydi kendime boşa zehir etmişim. Nifty testinden doktorların baya bir para kazandığını söyledi.Ve gayet sağlıklıydı bebeğim içimi rahatlattı.Eğer illa içim rahatladın diyorsan amniyosentez yaptırabilirsin dedi
lütfen hamileliği zehir etmeyin huzurlu hamilelik geçirin 😊😘