Merhaba ilk gebeliğim biraz heyecan biraz korku canımın acıdığına dayanamam
Normal doğum yapan
Sezeryan yapanlardan bilgi sahibi olmak bana yardımcı olur musunuz
38+2 haftalığımm ve çevremdeki insanlar pek bana yardımcı olmuyorlar destek olcakları yerde köstek okuyolar ve acıkcası korkuyorum ve bnm ilk gebeliğim beni kendi zamanındaki kendi gebelikleriyle kıyaslıyolar sizce bu doğru mu birsey mi bana destek vermeleri gerekmez mi herkes bir üğüt peşinde