Busesaglamm Hanımlaaar doktorum bugün sağlık ocağına git gebelik için aşılar var dedi henüz gitmedm hangi aşılardan bahsettiğini anlamadım aranızda aşı yaptıran varmı?
okroya Kaç haftalıksınız tetanoz aşısından bahsediyor olabilir. Sağlık ocağına gebelik bildirisi yaptıysanız eğer onlar arar aslında sizi aşı zamanınız geldiğinde
Busesaglamm Tugce38 peki bebeğe bi zararı olurmu yan etkisi yada herhangi bi sorunu ilaç kullanmamaya çalışıyorum korkuyorum
Atsyifn Busesaglamm yok olmaz korkmayin dogum yaparken aletler kullanirken asi seni koruyormus öyle acikladi bna ebe
Gamze1828 Busesaglamm bi zararı yok ben yaptırdım ilk dozunu pzartesi günü de ikinci dozunu yaptırıcam :) iki doz olarak yaptırılıyor