Tugbaaelbr uyutmak için çok iyi kabul ama dönmeyi öğrendikten sonra ne yazık ki düşüyorlar 3 kere oğlumu düşürdüm 5aylıkken hemde yani sadece 4ay aktif kullanabilirsiniz
sonrasında bıraktırdığınızda sallanmaya alışmış bi bebek olduğu için kol kası ve bacak kası yapmaya başlıyosunuz bence sallanmayan anakucaklarına alıştırın en azından koyunca yatar canınıza yazık valla