26 ekimde test yaptırdım sonuç 1698 çıktı çarşamba ve Perşembe tatil olduğu için gidemedim sağlık ocağına. Bugün gittim Cuma günü tahlil almıyoruz dediler. Daha önce kimyasal gebeliğim oldu şuan değeri öğrenmezsem çatlıycam. Acile gitsem tahlil yaparlar mı sizce ?