Tulekhan bende bu çarşamba öğrendim 3 haftalık hamile olduğumu ama öncesinde bende pembe leke sonrasında kahverengi lekeye döndü 2 3 gün sürdü doktora söyledim düşük tehlikesi olabilir dedi ilaç verdi 2 gündür de leke gelmiyor ama kaşık ağrım var sağ tarafımda bu normal durum mu ? Pazartesi kontrole gideceğim