Nihall23 Bebeğin kanala girmesi için ne yapmamı tavsiye edersiniz 39 haftalik olduk ne ağrı ne sanci hiç bişey yok daha kanalara girmemiş dogmiycak bu kız 🤦♀️
Yeppudaa Nihall23 ben yürüyüş yapmıştım. Sonra evin icinde bol bol gidip geldim. 42 ikinci haftada doğdu. Kizim.normal dogum yaptim. Kendi sancimla.
Nihall23 Yeppudaa bende normal doğum istiyorum doktor çatı muayenesinde uygun dedi ama hiç belirtim yok