Asel12 Cansu1035 ben spinal sezeryan olmuştum imkanım olsaydı normal doğum isterdim benim için rahat geçmedi malesef
Sinemcetin20 Cansu1035 ben 2sinide onermiyorum sezeryan berbat bisey 22gun oldu 3cuyu oldum basmda ağrı oluyo basmin ağrısı yüzden 7gunlukken hastnelik oldum
Asel12 Cansu1035 tabi sonuçta ameliyat oluyorsun ama herkesin aynı olmuyor ağrısı acısı degisiyor canim