Merhaba kızlar 29+2 olduk şekerim bugüne kadar hep normal ilerledi. Ama son zamanlarda aşırı bi tatlı isteğim var sürekli yemek istiyorum ve yiyorum. Kahvaltı da da bayağı yükleniyorum şekere. İçime bi kurt düştü bebeğe bi zararı olur mu napmalıyım ?