Kızlar 26 haftalık hamileyim bugün kontrol vardı bebeğin kafası aşağıda dedi doktor sordum bu haftada aşağıda olması dedim. Bi sıkıntı olmaz normal dedi ama yine de korktum varmı başına gelen aslında hareketleri yukarda hissediyorum dönüyor mu bilemedim