Misafir- men teshekkur ederim🤗normalda benim son adet taruhim 23 temmuz, hesablamaya gore 14+1 gunluk, ama ultrasonda 6 gun onden gidiyor, doktorum 17temmuza aldi tarihiki herdafasinda onu kayd etsin, yumurtlamam erken olmuş döllenme başvermiş, ilkdefasindan 5haftalik gitdiyimdede 6haftalik gosterirdi, 7 haftalik gitdiyimde de 8haftani, 11+3dede 12haftalik falan gosterdi😁doktor 3 kez kontoroldan sonra deyishdi, durub dururken yapmadi, programda son adet tarihinizi kayd etdiyinzide gosteriyor kacinci haftada oldugunuzu, doktorunuz bele olcusune gore soylemeli