Hanımlar merhaba 14 gün önce doğum yaptım eşim bugün bebeğin kimliği ve doğum parası almak için müracaata gitti sgk para İÇİN hastanenin yani doktorumun emzirme kaydını açması gerektiğini söylememiş Ama doktorum 5 gün önce başka hastane de göreve başladı artık hastaneden ayrıldım işlem yapamam diyor şimdi bizim doğum parası güme mi gitti doğum parası alanlar nasıl rutinlerden geçti anlatabilir mi