Buketkucuk Arkadaşlar ben hamileliğimin 6.haftasından beri çok yoğun mide bulantıları yaşıyorum. O kadar şiddetli ki günde 15 kez kusuyor, serumlar yiyor hatta kan değerlerim kritik seviyede düşüyordu. Zofer adlı ilacı içmeye başladıktan sonra iyi olmuştum ve 12.haftama kadar gayet iyiydim. Fakat 12.haftama girdiğimden beri gece yatmadan önce içtiğim bir zofer de fayda etmiyor. Aç kalsam da tok olsam da midem hep bulanıyor. Özellikle akşamları devamlı kusuyorum yediklerimi hep çıkarıyorum. Benim bildiğim bu haftalarda azalması lazım bulantıların ama benim aksine tavan yaptı. Böyle olan varmı aranızda, ne zaman geçer bu?
Ppeelliinn Buketkucuk çok normal,zofer bende işe bile yaramamıştı,4 aylıktım artık yavaş yavaş geçmeye başlamıştı,tam 5 de rahat ettim,ama herkesin farklı,çok zor yaşayan çeken bilir,allah yardımcın olsun🙏
Hamileyim-mutluyum Buketkucuk canım herkesin ki 12 haftadan sonra azalacak diye bir şey yok ki benim sağlık ocağında ki ebe 12 haftada pik yapar dedi yani en yoğun bulantı o zaman olur dedi ama şükür 12 haftadayım biraz azaldı gibi