tugbacelik Gebelik şekerim yüksek çıkmıştı diyet yaptım düzeldi şimdim 37 haftadayım bebek çok hareketli çıkcak gibi normal midir
Denizsevim Bende şeker çıkmadı, benimki yine de hareketli. Hep hareketliydi. 37+4 olduk. Bir sorun olduğunu düşünmüyorum.