Ben 35 haftalıkken bebek 3100 Gr di. Şimdi 37 olduk. Birazdan hastaneye gideceğiz eğer kilosu çok artmissa suni sancıyla dogurturuz demişti . Sizce ne yapmalıyım sezeryan mi suni sancı mi? Yani hangisi benim için daha iyi olur . Daha bekletip kilo aldirirsak sezeryan kaçınılmaz olacak . Bekletmezs öte suni sanciula baslaticaz . Çok korkuyorum . Tecrübeli anneler bu durumu yaşayan var mi