Hanımlar 6 bucuk haftalık hamileyim. Şuan bulantilarim başlamadı ama sadece mide yanma problemim var. Ama 2 gündür dikkat ediyorum cok erken acikmaya başlıyorum. Daha 2 saat oldu kahvalti yapalı ben acıktığım i hissediyorum ya :( hani böyle küçük bi aclik da değil. Ve nornalde açlığa az da olsa dayanırdim suan hic dayanamıyorum direkt halsizlesiyorum. Ne yapabilirim acaba bu durumu yaşayan var mı benim gibi bilgi verirseniz sevinirim.