Cinarmom izel59 nst.de ağladım resmen sancıları görünce bi duygusallık bastı kavusacagimizi az kaldigini o an daha bi hissettim.. çok farklı bi duygu ya.. özellikle tarih belli oluncada insan daha bi duygusal hissediyo 😢
Nnadye Cinarmom suni sanciyiula erken doğum yaptıracak ki daha kilo almasin. Ondan korkuyorum yani hiç doğum belirtisi yokken suni sancı zor olur diye
Turkerg Benim de sancim cikiyor nst de 30-40 arasi. Bazen 60larda. Ama duzensiz. Doktor da bu sancilarin olmasi guzel doguma hazirlaniyor dedi. 37+2 yiz. Bekliyoruz bakalim 😁
Cinarmom Turkerg evet evet normal sancı çıkması artık… benim planlı sezeryan olduğu için daha bekletmek istemedi doktorum
NurBalli Cinarmom ayy şuan strese girdim benim o hafif sancılarım bir haftadır var yarın kontrolüm var 😅 rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin hayırlı doğumlar 🥰🥰
aynur_dgn Cinarmom 37 haftalığm bende bugün nstye grdm ne ağrı ne sancı hiç belirti yok ay bnde hemen gelsin istiyorum 😊