Adonis01 19 haftalık hamileyim ve alttan ve karnımdan aşırı sancım oluyor . Normal mi , yorgunluktan olabilir mi ? Aynı durumu yaşayanlar oldu mu ? Bu arada ilk gebeliğim ve bebeğimin hareketlerini henüz hissetmedim
Hayatft123 Adonis01 canım benımde dun oldu ama benim bıcak batar gıbıydı karnımın heryerıne 4 saat falan surdu bazen yognlasıyordu hareket ettırmıyodu ama gectı cok sukur yoksa gece acıle gıdıcektım
Seher- Adonis01 bende 18+4 üm dünden beri alttan bir şey batar gibi oluyor çok kısa sürüp geçti o yüzden bende normal karşıladım sanırım haftanın getirdiği normal bir süreç olabilir çünkü herhangi yorucu bir işte yapmadım
Adonis01 Hayatft123 Benim de gem sancı oluyor hem de aniden bir şey batıyor gibi de oluyor . Sen kaç haftalıksın canım , geçen hafta ev taşıdık çok yoruldum . Ondan olabilir mi ? Doktora yazdım yarın gel dedi
Hayatft123 Adonis01 19 haftalık canım bugunde olursa bende doktora gıdıcem benım dun gece oldu dedim heralde karnım buyuyecek ondan oluyor hemen kotu dusunmeyım dedım gectı cok sukur
Hayatft123 Adonis01 yoruluncada olabılır bende dun baya temızlık yaptm gun boyu hareket halındeydım blkıde o yuzden agrım oldu
Feyza- Adonis01 canım aynı durumu ben yaşadım 28. Haftada ev taşımak zorunda kaldık kimse de yardıma gelemedi eşim ben kardeşim aşırı yorulduk evleri topla yerleştir derken doktora gittiğimde dinlen bol bol su iç gün içinde 1 km ( 15 20 ) dk fazla sa hareket etme dedi bir tık azaldı
Adonis01 Hayatft123 Allah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin , nasıl korkuyor insan değil mi bir şey mi oldu diye . Sen de dikkat et canım . Ben de dinlenmeye çalışacağım ama olmazsa yarını beklemem acile giderim
Tevhidehli1 Benimde bu belirtiler 1 haftadır sürüyor herhalde normal . Benim idrar yolu enfeksiyonu vardı ama
khayalazeyd Tevhidehli1 ya bende de sidikde bakteri cokdi fitil yazdi ama fitilden sora ashiri vaginamin ici geriliyor kasiklarda sizlama falan oldu normalmidir kizlar ben de 19.haftadayim
Mcijzem Kızlar peki agrı batma gıbımı yoksa zonklama gıbımı benımde zonklama onuyor genelde hep vajına zonkluyodu ve ıkı gun once karnımda basladı ara ara olup durdu
Seher- Mcijzem benimde genelde vajinada oluyor içten gibi bir anda bir zonklama oluyor büyük ihtimalle bebeğin büyümesinden kaynaklı gerilmelerdir 🤗
Adonis01 Feyza- Ben çalışıyorum mecburen ama bir bakayım haftaya işe gitmem böyle olursa . Karnım çok kötü otursam uzansam bile
Feyza- Adonis01 nerede çalışıyorsun canım doktorunla irtibata geçersen o yönlendirir en doğru şekild e
Adonis01 Feyza- Avukatım ben canım . Doktor yarın gel dedi sanki çok önemsemedi , inşallah da önemli bir şey yoktur 🙏
Tevhidehli1 khayalazeyd benimde idrar yollarında enfeksiyon çıktı ama bana yazmadılar fitil size donaxly mi yazdılar