Zafsim0801 Kızlar, 4 Aylık hamıleyım eşyalarımızı aldık bebek odası vs size sorum suku şimdi müsaitsen Aklıma gelen yenıdogan Prima bez yada Sleepy alıp 2.marka kenara koysam mi doğuma kadar stok olur mu ?
Babyy1S Zafsim0801 ben sadece ıslak mendil aldım suda yıkayip o sekilde kullanicam pişik yapmaz baktım pisik yine yapiyor kendime kullanirim ama bez de stok olmaz deneyerek kullanmalisiniz cunku pisik yaparsa geri kalan bez çöp olucak
feamtrmea Zafsim0801 stok yapmayın kesinlikle her bez bebeğe uymuyo pişik yapıyo değiştirmek zorunda kalınıyo elinizde kalmasın boştan yere zaten heryer market artık her an ulaşılabilir beze
Sara89 Zafsim0801 ıslak mendil belki stok yapılır ama bez konusunda aynı fikirde değilim çünkü bende 2 paket aldım ilk aldigim bez hep taşırdı ikinci aldigim pişik yaptı son olarak molfix aldım bebeğim 1 yaşında hala onu kullanıyorum ve memnunum sende alma bence pisman olursun
Zafsim0801 Seva_sevaaaa evet bebek odası komple beyaz , aldığımdan cinsiyeti beklemedik ❤️ Ya iste aklıma takıldı açaba alsam kenarda mi kalsa diye ama dediğiniz gibi elımdede kalabılır
SeymaK Zafsim0801 her bez her bebekte aynı sonucu vermiyo maalesef kimine iyi gelirken kiminde pişik yapıyo o yüzden stok yapmayın 1 paket alın deneyin eğer iyi gidiyosa stoğunu yaparsınız
SeymaK Zafsim0801 bu arada ben de 17+2yim hep erken diyorum kıyafet bile almadım siz maşallah herşey almışsınız ne güzel 😍 hareketlerini daha hissetmeye başlamadım ben siz hissediyomusunuz
Minik_kalbim_fo SeymaK bendede ayni durum canim bende daha bosey almadim erken diye 17+1 de biziz :) saglikli olsunda allahin izniyle alinir hersey
SeymaK Minik_kalbim_fo öyle tabi Zaten virüsten biyere de cıkmıyorum hep evdeyim elbet alırız napalım vakit var daha inşallah 🥰