Arkadaşlar daha önce bu konuyu açtım ama net cevap alamadığım için tekrar sormak istiyorum. Mecburen kürtaj yapmaya kaldım ve şimdi hamile kalamıyorum. Endometrio ototransplantasyonu prosedürü ile birçok hamile kalan var duydum. Onu yapmak istiyorum ama fazla bilgim yok. Sizin aranızda bu prosedürüne giren var mı?