snm1- Merhaba 8 haftalık gebeyim rahmime vajnama ve alt karın bölgeme ara ara iğne batmadı gibi batma oluyor. Testlerini yaptırdım doktor temiz dedi. Böyle durum yaşayan oldu mu aranızda normal mi acaba bu batma hisleri
Krizantem_ snm1- Bende 8 haftalık hamileyim , 1 aydır ara ara bende yaşıyorum bu durumu , rahim büyüdüğü için olması çok normal.
snm1- Krizantem_ daha yolun basında olunca insan korkuyor 😏 yumurtalık rahim vajina karnımın altı iğne gibi batıyo arada saplanıyo korkutucu oluyo. İçim rahatladı biraz, 😊