Kızlar 19+1 deyiz 1 hafta önce fark ettim.Karnım pıt pıt atıyor.Biraz araştırdım damar atmasıymış.🙄 Ama her zaman olmuyor.Ay bu bile çok heyecanlı.Sizde de olmuş muydu? Acaba hamile olmayanlarda da oluyor mu? Hiç fark etmemiştim ben.Kilodan sebep daha hissetmeye başlamadım beybimi.