Deryayurt ah canım oakadar haklısın ki … bi kızım var 7 yaşında ..ondan sonra hamile kaldım ..plesantam aşada dedi dr. hafif hafif kanamalarım oluodu . sonra cinsiyetini öğrendim k
Deryayurt kötü düşünme ..benim bi kızımvar ..ondan sonra bi kızım daha olacağını öğrendim ama plesantam aşşada ve kanama olduğu için ölü doğum yaptım..sonrasında takrar hamile kaldım boş gebelikti ..kürtaj oldum..şimdi de 9+4 üm .. okadar çok korkuyorum ki aslında ..kontrolleriMde herşey normal demesine rağmen doktorumun ben korkuyorum içten içe ..etrafımdakiler neden kan sulandırıcı içmiyon ,doktorun neden vermedi ..yine düşer bebek öle olur böle olur !!!!! okadar çok duyuyorum ki 😭 allaha emanetiz diyorum .. yaşamıcam tekrardan inşallah sağlıkla hayırlısıyla gelicek bebeğim diyorum.doktor bi sıkıntı görse bi müdahale eder diyorum falan filan…zaten 6.haftamdan beri bulantılarım ,kusmalarıım var .. bide böle işte ….çünkü yaşadıklarım çok zordu Allah kimseye ve banada tekrar yaşatmasın 😭🤲Allah herkesin bebeğini sağlıkla hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsn 🤲