Neden eş olarak adlandırıyorsunuz ki bunu ? Benim de nedense hamileliğim de en çok eşime ihtiyacım oldu, yeni hamileler de eşlerinden bi tiksiniyor nedense 🙂 Eskilerden böyle birşey duymadım hiç , ya da yanlış adlandırıyorsunuz. Sorun eş değil, hormonlar değişen ruh hali ara ara olan mide bulantıları vs. Eşle ne alakası var kızlar bunun Allahaşkına, yemekten tiksinirsiniz anlarım parfümden de. Ama eş ne alaka, adam ne kokabilir ki yani.