Merhaba, 33+5’teyken(dün) nişan geldi. Hiçbir sancı ağrı yoktu. Hala da yok. Hastaneye gittik, vajinal kontrolde hiçbir açıklık da yoktu. Nst de normaldi. Doktor 1 gün sonra da başlayabilir, 3 hafta sonra da dedi. Net birşey söylemedi. Kendi doktorum da dün izinde olduğu için başka doktora göründüm. Haftaya çarşamba yine kontrolüm var. Önceki gece kardeşimle çok şiddetli bir tartışmam oldu telefonda, tüm vücudum titriyordu ve kendime zor geldim. Böyle şeyler tetikliyor olabilir mi? Doğması için daha çok erken, çok endişeleniyorum. Yaşayan veya bilenlerden birşeyler duymak iyi gelir diye düşündüm..