svksym Bursa şehir hastanesinden randevu alabiliyor musunuz ? Şehir hastanesinde hangi doktora gidiyorsunuz ?
Krizantem_ svksym Benim arkadaşım şehir hastanesine gidiyordu ve orada doğum yaptı. Randevular kapalı yine de bir bakın mhrs den yada 182 yi arayın , arkadaşım sabah erkenden gidiyordu ve sıra alıyordu. Gerçi onun evi çok yakındı siz uzaksanız zor olabilir.
Ilknr-ysff svksym kesinlikle yaşar can derim.15 günde bir randevular yenileniyor Google playdan mhrs indirip ordan randevular bakıp istediğiniz doktoru seçip alabilirsiniz.
yenianneyenibaba1 svksym randevuları saat 16.00 gibi MHRS’den takip ederseniz o saatlerde açılıyor ben mustafa altundağa gidiyorum memnunum birde sürekli takip etmeniz lazım randevu bulabilmek için bazen iptal edenler oluyor onlara denk gelebilirsiniz.
beyza-guven Burcukars bende doruga gidiyorum da biraz bilgi verirmisiniz dogum paketlerinhakkinda benim dogum şubat sonu gibi de henüz erken diye konuşmadik
Selen4sen Ben acelem olduğu için en erken kime varsa ona aldım Çarşamba günü engin beye randevum var inşallah iyi bir doktordur. Ama daha önce mehmet karabuluta gitmiştim ben memnun kalmadım. Kalan olduysa bilemiyorum
svksym Selen4sen mhrs den bakiyorum 2 haftadir randevu alamadigim icin ozele gidiyorum. Ama hic gitmek istemiyorum
ogrencianne35 beyza-guven hastanenin watsap hattı var hastanenin internet sitesinde ayrıca oraya gidiyorsaniz zaten daha rahat öğrenirsiniz
Burcukars svksym valla tam bilmiyorum bende bu pazartesi gidicem inşallah görüşücem geçen gittiğimde kasılman var falan dedi beni üzdü doktor onu konuşmayı unuttum bu sefer konuşucam
Krizantem_ svksym o konuda bilgim yok ama arkadaşım gittiği gün muayene oluyordu sanırım aynı gun ne kadar erken saatte gidersen o kadar iyi. Randevu dolmamış olur
Krizantem_ svksym Ben hayat hastanesine gidiyorum muayene 135 tl. Forumda doğum ücreti de 2700-3000 arasi okumuştum. Burayı dusunebilirsiniz